5 februari 2012

Mystery - Dead by April

Två tatuerade män talar och skriker varandra i munnen om ofattbart mysterium.

En tatuerad man med hög frisyr trodde att saker skulle bli enklare, men när en person i hans närhet försvinner ur hans liv kan han inte tro att det är sant. Han trodde att han skulle klara av det men det gick inte.

Ännu en tatuerad man, denne med keps, bryter av Mannen med den höga frisyrens emogrubblerier:

"JAG HAR ETT OXHJÄRTA OCH DRAKSKINN", skriker han, kanske för att förmedla någon form av lindring i Mannen med den höga frisyrens bryderier. Men Mannen med kepsen visar sig även själv ha problem:
"NU KÄNNER JAG MIG SVAAAAAAG!", skriker han.
"JAG STÅR PÅ KNÄÄÄÄÄNA OCH HÅLLER PÅ ATT RAMLAAAAA!",fortsätter han.

Mannen med den höga frisyren tar vid där han slutade och beskriver personens förvinnande som ett mysterium. Han gör allt han för att bli fri, men eftersom allt i hans liv kretsar runt den försvunna personen så går det inte. Och detta är ett mysterium.

Trots att personen är borta så känner Mannen med den höga frisyren dennes närvaro och kan till och med känna lukten. Det är inte över förrän det är över anser han.

"JAG SKA INTE GRÅTA EFTERSOM JAG INTE BLIVIT UPPFOSTRAD TILL EN SÅN SOM GRÅTEEEEEER!", ropar Mannen med kepsen. Han kan inte gråta eftersom hans tårkanaler är uttorkade, rätt ironiskt faktiskt menar han av någon anledning.
"DET HÄR ÄR MITT SLAGSMÅL, JAG SKA SLÅSS SÅ MYCKET ATT JAG BÖRJAR BLÖDA!!", skriker han vidare.

Både Mannen med kepsen och Mannen med den höga frisyren anser att allt ovan nämnt är ett ofattbart mysterium.

>> Riktiga texten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar